Windows 8.1, πρόβλημα με άνοιγμα εφαρμογών, Store και ρυθμίσεις

Έχω τα Windows 8.1 64bit και όταν πάω να ανοίξω το Skype ή άλλες εφαρμογές από το Store τις βάζει στην γραμμή εργασιών χωρίς να λειτουργούν, αυτό συμβαίνει και όταν βάζω τον κέρσορα δεξιά για τις ρυθμίσεις δεν ανοίγουν. Όταν έκανα εγκατάσταση μίας άλλης εφαρμογής να δω αν την εγκαταστεί έγραψε σφάλμα 0x80070002. Στην συνέχεια έτρεξα το AppsDiagnostic και μου έβγαλε “ορισμένες ρυθμίσεις ασφαλείας έχουν χαθεί ή έχουν τροποποιηθεί και το cache του windows store ενδέχεται να έχει καταστραφεί”. Τι μπορώ να κάνω;

Προεπιλογή Ρωτήθηκε στις 01/03/2015 σε Windows.
Add Comment
9 Απαντήσεις

Το διο θεμα. Εχω και εγω…

Νέο Μέλος Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Τα έκανα όλα αυτά και τίποτα.Συνεχίζει να βγάζει το σφάλμα όταν εγκαθίστω μια εφαρμογή και να μην δουλεύουν οι ήδη υπάρχουσες παρα μόνο να εμφανίζει το εικονίδιο κάτω.

Προεπιλογή Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Μάλιστα, το απενεργοποίησες προσωρινά για να ελέγξεις αν ανοίγουν οι εφαρμογές; Έχεις ενεργοποιημένο το ενσωματωμένο firewall στο bitdefender (αν έχει);

Είναι ενεργοποιημένο το firewall των Windows;
Είναι ενεργοποιημένο το UAC (έλεγχος χρήστη);
Είναι σωστά ρυθμισμένη η ώρα; Δοκίμασε να κάνεις συγχρονισμό μέσω internet από τις ρυθμίσεις ρολογιού.

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Χρησιμοποιώ το bitdefender,ενα λειτουργικό και συνδέομαι με λογαριασμό τύπου @outlook.com.

Προεπιλογή Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Ποιο antivirus χρησιμοποιείς; Δοκίμασε να το απενεργοποιήσεις προσωρινά και έλεγξε αν μπορείς πλέον να ενημερώσεις τις εφαρμογές.

Χρησιμοποιείς dual boot ή υπάρχει μόνο αυτό το λειτουργικό στον υπολογιστή σου;

Συνδέεσαι με Microsoft λογαριασμό (τύπου @outlook.com, @hotmail.com, κλπ.) ή με τοπικό χρήστη;

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Δεν ανοίγει τις εφαρμογές παρά μονο βγάζει το εικονίδιο κάτω και είναι ανενεργό.Οταν κάνω εγκατασταση νέας εφαρμογής μου βγάζει σφάλμα 0x80070002.

Νέο Μέλος Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Όχι, δε χρειάζεται να κάνεις format.

Οπότε ανοίγει πλέον το Windows Store αλλά δεν ανοίγουν οι εφαρμογές; Εμφανίζει κάποιο σφάλμα; Δοκίμασες διαφορετικές εφαρμογές αν ανοίγουν; Εξήγησε μου λίγο πιο αναλυτικά τι συμβαίνει για να μπορέσω να σε βοηθήσω.

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Τα εκανα ολα αυτα και τωρα μπαινει στo apps store αλλα συνεχιζουν τα υπολοιπα.Καθαρισα και την cache αλλα τιποτα.Ειναι καλυτερα να κανω format?

Προεπιλογή Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Γεια χαρά! Δοκίμασε τις μεθόδους που περιγράφονται στον σύνδεσμο και πες μας αν λύθηκε ή αν εξακολουθεί να παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα. http://www.techster.gr/windows-8-1-store-not-opening/

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Η Απάντησή σας

Δημοσιεύοντας την απάντησή σας συμφωνείτε και αποδέχεστε τους όρους χρήσης.