• Νέα Ερώτηση
150
Εισαγωγή Εικόνας Το μέγεθος πρέπει να είναι λιγότερο από < 5MB.
    Νέα Ερώτηση
    Άκυρο
    150
    Περισσότερες απαντήσεις Μπορείτε να δημιουργήσετε 5 απαντήσεις.
      Ask a Poll
      Άκυρο
      Νέο Μέλος

      Πρόβλημα οθόνης όταν ανοίγει ο browser

      Καλησπέρα. Έχω ένα Laptop Turbo-x μοντέλο W950TU στο οποίο κάθισε πάνω ο πατέρας μου καταλάθος. Όχι πολύ ώρα ίσα ίσα. Όταν ανοίξει το Laptop είναι όλα κομπλέ αλλά όταν ανοίξεις τον Web Browser αρχίζει και αναβοσβήνει η οθόνη μέχρι να κλείσω το καπάκι και να μπει σε αναμονή ο υπολογιστής να το ανοίξω πάλι και όλα κομπλέ! Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί!! Το πήγανε οι  γονείς μου σε ένα Τεχνικό στην Άρτα, χωρίς να ρωτήσουν πρώτα, και άλλαξε σκληρό και το έκανε format αλλά πάλι τα ίδια. Μου το είπαν και το πήγα κατευθείαν στο Πλαίσιο όπου μου είπαν αλλαγή μητρικής. Μήπως είναι κάποιο άλλο το πρόβλημα γιατί και οι drivers που κοίταξα δεν είναι εγκατεστημένοι σωστά. Φαίνεται να λείπουν μερικοί. Ξέρει κανείς τίποτα?

      Ρωτήθηκε από Papapsofos στις 03/07/2017 στις Browsers.
      3 Απαντήσεις
      Διαχειριστής

      Δηλαδή η οθόνη λειτουργεί κανονικά γενικώς αλλά μόνο όταν ανοίγεις τον browser αρχίζει να αναβοσβήνει; Παράξενο.

      Έλεγξε αν οι drivers της κάρτας γραφικών είναι εγκατεστημένοι και επίσης δοκίμασε να απενεργοποιήσεις την επιτάχυνση υλικού (hardware acceleration) στις ρυθμίσεις του browser που χρησιμοποιείς για να δούμε αν αυτό θα βελτιώσει την κατάσταση. Ποια έκδοση των Windows έχεις και ποιον browser χρησιμοποιείς;

      Δε βγάζει νόημα πάντως που από τη μια ο ένας τεχνικός έκανε αλλαγή σκληρού και format ενώ από το Πλαίσιο σου λένε ότι χρειάζεται αλλαγή μητρικής. Υπάρχει ακόμη η εγγύηση για το laptop; Αν ναι, τότε καλύτερα είναι να τη χρησιμοποιήσεις για να έχουν αυτοί την ευθύνη της σωστής λειτουργίας.

      Απαντήθηκε από dtonias στις 03/07/2017..
      Νέο Μέλος

      Είναι πραγματικά παράξενο. Ξαναέβαλα τους drivers της κάρτας γραφικών και πάλι τα ίδια. Έχω Windows 10 και το κάνει σε Chrome Opera και Mozilla και δυστυχώς η εγγύηση έχει τελειώσει… Θα τελειώσω πρώτα με όλους τους drivers και μετά θα δοκιμάσω το hardware acceleration που πρότεινες να δω τι θα γίνει.

      Απαντήθηκε από Papapsofos στις 03/07/2017..
      Νέο Μέλος

      Είχες δίκιο τελικά ήταν απλά το hardware acceleration!!! Ελπίζω αυτό να βοηθήσει και άλλους!!! Ευχαριστώ πολύ!!!!

      Απαντήθηκε από Papapsofos στις 03/07/2017..
      • Τέλεια, χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα!

        στις 03/07/2017.
      Άκυρο
      Προσθέστε ένα σχόλιο

      Το Winuser.gr βρίσκεται πλέον εκτός λειτουργίας.Διαβάστε περισσότερα