Αργή εκτύπωση με εκτυπωτή HP Laserjet 1018

Ἔχω Windows 7 καί ἐκτυπωτή HP Laserjet 1018. Δίνω ἐντολή γιά ἐκτύπωση, ἀλλά ὀ ἐκτυπωτής ἀργεῖ πολύ νά έκτυπώσει. Τί πρέπει νά κάνω; Ὅταν εὐκαιρήσετε δῶστε μου τά φῶτα σας. Εὐχαριστῶ Δημήτριος

Νέο Μέλος Ρωτήθηκε στις 05/08/2013 σε Hardware.
Add Comment
4 Απαντήσεις

Δεν ξέρω αν οι laser μπορούν να εκτυπώσουν με μελάνι που λείπει. Νομίζω πως όχι.
Μπορείς όμως να κατεβάσεις το Diagnostic Tools από εδώ

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=1814093&prodTypeId=18972&prodSeriesId=1814092&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=4063

ή να δεις κάποιες λύσεις που προτείνει η εταιρία

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SupportTaskIndex.jsp?lang=en&cc=us&taskId=110&prodSeriesId=1814092&prodTypeId=18972&supportTaskId=42462

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SupportTaskIndex.jsp?lang=en&cc=us&taskId=110&prodTypeId=18972&prodSeriesId=1814092

Τακτικό Μέλος Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment
Απάντηση

Τα μελάνια του εκτυπωτή είναι τα αυθεντικά ή refills; Αφού δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή στον υπολογιστή, ενδεχομένως κάποιο από τα μελάνια να έχει πρόβλημα.

Αφαιρέστε το μαύρο μελάνι από τον εκτυπωτή, εκτυπώστε μια δοκιμαστική σελίδα και ελέγξτε αν συνεχίζει να αργεί. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία αφαιρώντας το έγχρωμο μελάνι και τοποθετώντας το μαύρο ξανά στη θέση του. Ελέγξτε και πάλι αν το πρόβλημα λύθηκε.

Αν αφαιρώντας ένα από τα μελάνια η εκτύπωση γίνεται κανονικά τότε το μελάνι έχει πρόβλημα και θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε κάποιο άλλο.

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Η απάντηση του Δημήτριου ήρθε μέσω e-mail, την παραθέτω εδώ:

Ἡ σύνδεση εἶναι μέσω καλωδίου USB.
Δέν ἔκανα καμμιά ἀλλαγή στίς ρυθμίσεις πρίν παρουσιασθεῖ τό πρόβλημα.
Ναί άργεῖ καί ὅταν ἐπιλέξω νά ἐκτυπωθεῖ καί μία μόνο σελίδα.
Ἡ έκτύπωση άρχίζει μετά δεκαπέντε περίπου λεπτά άπό τήν στιγμή πού δίνω τήν ἐντολή τῆς ἐκτυπώσεως.

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Η σύνδεση μεταξύ υπολογιστή και εκτυπωτή είναι μέσω καλωδίου USB, σωστά; Μήπως ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος σε κάποιο USB hub και όχι απευθείας στον υπολογιστή;

Κάνατε κάποια αλλαγή σε ρυθμίσεις ή στον υπολογιστή πριν παρουσιαστεί η αργή εκτύπωση; Η εκτύπωση αργεί ακόμη και όταν επιλέξετε να εκτυπώσετε μία σελίδα; Σε πόση ώρα αρχίζει η εκτύπωση;

Διαχειριστής Απαντήθηκε στις 05/06/2016.
Add Comment

Η Απάντησή σας

Δημοσιεύοντας την απάντησή σας συμφωνείτε και αποδέχεστε τους όρους χρήσης.